Sv.Josefský FOTBÁLEK!!!

19.03.2011 13:30

 Vážení a milí mladí!

již podruhé v řadě je nám ctí Vás pozvat na pravý a nefalšovaný sálový

FOTBAL 

Kdy?                    v sobotu 19. března 2011, 13:30

Kde?                    v Bystřecké tělocvičně

Proč?                   udělat něco pro své zdraví a společný život s Kristem

Co s sebou?        kvalitní přezůvky, dobré sportovní oblečení, hodně energie a všechny své kamarády!!!

Co Vás čeká?      a co kdybyste se nechali raději překvapit?

Vstupné?            snad jen dobrovolné

Kdo se na Vás těší?              Tým z Bystřece J

      ...pojďme si to společně užít!!

 

 

Zdaaar!

možná koukáte, že vám píšu já a ne Magdá, možná to už víte a vůbec se nedivíte. Asi před měsícem jsem převzala vikariátní žezlo a odteď vás budu po nějakou dobu spamovat já.Doufám, že moje spamy budete aspoň jedním očkem číst, abyste byli v obraze co se v našem vikariátu kde šustne a děje. Prostě...hrozně ráda se s váma všema budu setkávat na všech akcích!

A hned jedna akcička JE TU! 
19.BŘEZNA, což je přesně za týden se chystá už druhý ročník velkolepého vikariátního fotbalu! bude to "tradičně" v Bystrci a bude to dobré! začátek bude o půl druhé v Bystřecké tělocvičně. Všechno pro nás hezky připraví Bystřecké mládí.
Neváhejte a přijďte! Vy, co jste třeba stejně fotbalově negramotní jako já tak neváhejte a přijďte taky, protože program nebude jen o fotbale. pro jistotu ještě jednou:program nebude jen o fotbale.Proto jsou zváni úplně všichni!
Exkluzivní ceny a občerstvení zajištěno:) Přikládám plagátek.

Buďte s Bohem!

Janka Fáberka z Jablonného.